Geschillencommissie Reizen
Wij stellen alles in het werk om van je vakantie de mooiste tijd van het jaar te maken. Toch kan het voorkomen dat er zich een situatie voordoet, waarbij je vakantie niet helemaal overeenstemt met je verwachtingen.
Contacteer in dit geval zo snel mogelijk de hostess of het noodnummer dat je in je reisdocumenten kan terugvinden (24/24 en 7/7 bereikbaar).
Ons Quality Departement zet zich in om een zo snel mogelijke behandeling van vakantieklachten te garanderen. Als een klacht onderling niet kan geregeld worden, kan je een beroep doen op de diensten van de vzw Geschillencommissie Reizen, waarvan Sunjets.be de uitspraak integraal respecteert.
Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst van de FOD Economie bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. Je kan de Consumentenombudsdienst bereiken via deze link: http://www.consumentenombudsdienst.be//nl
Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan je bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr